Loading...
govornik

Predrag Ćirović

Direktor

YouGov

Šta ćemo čuti?

Razumevanje specifičnosti kupaca kao osnove za dobru "shopper" strategiju
Kada se spoji ono što je u glavama kupaca, sa onim što je u njihovim korpama dobijamo magičnu formulu razumevanja kupovnog ponašanja. To je ono što YouGov shopper radi u kontinuitetu. Da li postoji univerzalni model ponašanja ili se kupci razlikuju? Šta je to što ih brine, pa samim tim uslovljava da menjaju svoje kupovne navike? Da li svi kupci reaguju na promene isto, i zašto ne? Kako te razlike u njihovom ponašanju ugraditi u dobre strategije i taktike na mestu prodaje? Da li je "promo hunt" glavna disciplina kupaca u Srbiji? Pogledaćemo gde je Srbija u odnosu na druge zemlje i šta nas to čini posebnim. 

O govorniku

Predrag Ćirović je generalni direktor YouGov u Srbiji. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, smer marketing. Karijeru je započeo 2008. godine u regionalnom sedištu Kraft Foods (Mondelez) u Beču, u sektoru Consumer Insight.

Svoju istraživačku ekspertizu nastavio je u Srbiji, u GfK, kao konsultant za istraživanje u sektoru finansija i B2B. Uz pomoć znanja stečenog u agenciji, prelazi u bankarski sektor, na poziciju menadžera marketinga stanovništva u Eurobanci Srbija.

Posle tri godine vratio se u GfK – postao je direktor sektora za panele za domaćinstvo – gde radi i danas. Od 2019. godine, nakon reorganizacije agencije, preuzeo je funkciju generalnog direktora GfK-a u Srbiji, današnji YouGov.
Instagram
Email