
Matthew Brown
Retail trend futurist
Ecochamber, London, UK

Šta ćemo čuti?
Izgradnja održivog partnerstva između dobavljača i trgovaca: evropska iskustva i perspektive za Srbiju
Novi generalni direktor METRO Srbija, imenovan na tu poziciju u avgustu 2024, govoriće o tome šta je uočio kao prednosti i izazove na srpskom FMCG tržištu. Podeliće iskustva iz Francuske, posebno u vezi sa partnerstvom između dobavljača i trgovaca, i predstaviće kako METRO planira da unapredi domaću trgovinu kroz jaču saradnju, digitalizaciju i stabilniji lanac snabdevanja.
O govorniku
Matthew Brown je vlasnik londonske kreativne agencije Echochamber, koja prati inovacije na svetskim retail tržištima i evoluciju potrošačkih trendova. Agenciju, koja doseže globalno, vodi od 1999. godine. Redovan je keynote govornik na globalnim retail konferencijama.
Echochamber ukazuje na globalne primere dobre prakse i nudi kreativnu analizu klijentima u svim sferama retial-a, pomažući im da razviju ili se prilagode svetskim standardima na osnovu najznačajnijih potrošačkih trendova.
Agencija blisko sarađuje sa trgovcima kao što su Westfield, Marks & Spencer i Tesco duže od deset godina, pomaže im da razviju nove koncepte i informiše o aktuelnim inovacijama u sektoru.
Među klijentima agencije se nalaze i brendovi kao što su Nike i IKEA, kao i divovi u sektoru robe široke potrošnje, kompanije Unilever i Johnson & Johnson, zatim globalni lanci tržnih centara i drugi.
Echochamber nudi i uslugu Retail Safari gradovima poznatim po kupovini, dizajniranu da inspiriše klijente novim poslovnim mogućnostima.
Izgradnja održivog partnerstva između dobavljača i trgovaca: evropska iskustva i perspektive za Srbiju
Novi generalni direktor METRO Srbija, imenovan na tu poziciju u avgustu 2024, govoriće o tome šta je uočio kao prednosti i izazove na srpskom FMCG tržištu. Podeliće iskustva iz Francuske, posebno u vezi sa partnerstvom između dobavljača i trgovaca, i predstaviće kako METRO planira da unapredi domaću trgovinu kroz jaču saradnju, digitalizaciju i stabilniji lanac snabdevanja.
O govorniku
Matthew Brown je vlasnik londonske kreativne agencije Echochamber, koja prati inovacije na svetskim retail tržištima i evoluciju potrošačkih trendova. Agenciju, koja doseže globalno, vodi od 1999. godine. Redovan je keynote govornik na globalnim retail konferencijama.
Echochamber ukazuje na globalne primere dobre prakse i nudi kreativnu analizu klijentima u svim sferama retial-a, pomažući im da razviju ili se prilagode svetskim standardima na osnovu najznačajnijih potrošačkih trendova.
Agencija blisko sarađuje sa trgovcima kao što su Westfield, Marks & Spencer i Tesco duže od deset godina, pomaže im da razviju nove koncepte i informiše o aktuelnim inovacijama u sektoru.
Među klijentima agencije se nalaze i brendovi kao što su Nike i IKEA, kao i divovi u sektoru robe široke potrošnje, kompanije Unilever i Johnson & Johnson, zatim globalni lanci tržnih centara i drugi.
Echochamber nudi i uslugu Retail Safari gradovima poznatim po kupovini, dizajniranu da inspiriše klijente novim poslovnim mogućnostima.