
Primož Hvala
Trener prodaje, konsultant i motivacioni govornik
Šta ćemo čuti?
Premošćavanje jaza: kako povezati prodaju i marketing radi ubrzanja rasta
Prodaja i marketing često funkcionišu odvojeno, iako imaju isti cilj – rast i jači uticaj brenda. Šta nas u praksi sprečava da ih povežemo? U interaktivnom predavanju sa radioničarskim elementima, Primož Hvala istražuje prepreke i daje konkretne korake koje timovi mogu primeniti odmah.
Kroz iskustvo rada sa desetinama kompanija, pokazaće kako povezivanje ova dva segmenta ubrzava rezultate i donosi veću efikasnost.
O govorniku
Primož Hvala već 25 godina zarađuje za život prodajom proizvoda, usluga i radom sa prodavcima u različitim industrijama. Pomaže prodavcima da prodaju na drugačiji način i pomaže menadžerima prodaje da uspešnije vode svoje timove. Poslednjih godina se fokusira na upravljanje prodajom i pristupe/tehnike prodaje.
Sadržajne oblasti njegovih projekata su povećanje efikasnosti prodaje, implementacija promena u prodajnoj mreži, koučing menadžera prodaje i vođa prodajnih timova, procena i razvoj liderskog ili prodajnog potencijala pojedinaca, obuka prodavaca u oblasti...
U Cotrugli Business School predaje upravljanje prodajom na klasičnim i izvršnim MBA programima u Zagrebu, Beogradu i Sofiji. Asistent je na kursu Upravljanje prodajom na Ekonomskom fakultetu.
U poslednjih godinu dana pružio je konsultantske i menadžment/prodajne obuke klijentima kao što su BMW, Iveco, NLB Montenegro, Sanolabor, Styer, Telelink Sofia, Telemach...
On je programski menadžer svih prethodnih konferencija Sales Summit, konferencija Sales and Marketing on Shelves, slovenačkih marketinških konferencija i Marketing Summit-a u Beogradu i Sarajevu.
Premošćavanje jaza: kako povezati prodaju i marketing radi ubrzanja rasta
Prodaja i marketing često funkcionišu odvojeno, iako imaju isti cilj – rast i jači uticaj brenda. Šta nas u praksi sprečava da ih povežemo? U interaktivnom predavanju sa radioničarskim elementima, Primož Hvala istražuje prepreke i daje konkretne korake koje timovi mogu primeniti odmah.
Kroz iskustvo rada sa desetinama kompanija, pokazaće kako povezivanje ova dva segmenta ubrzava rezultate i donosi veću efikasnost.
O govorniku
Primož Hvala već 25 godina zarađuje za život prodajom proizvoda, usluga i radom sa prodavcima u različitim industrijama. Pomaže prodavcima da prodaju na drugačiji način i pomaže menadžerima prodaje da uspešnije vode svoje timove. Poslednjih godina se fokusira na upravljanje prodajom i pristupe/tehnike prodaje.
Sadržajne oblasti njegovih projekata su povećanje efikasnosti prodaje, implementacija promena u prodajnoj mreži, koučing menadžera prodaje i vođa prodajnih timova, procena i razvoj liderskog ili prodajnog potencijala pojedinaca, obuka prodavaca u oblasti...
U Cotrugli Business School predaje upravljanje prodajom na klasičnim i izvršnim MBA programima u Zagrebu, Beogradu i Sofiji. Asistent je na kursu Upravljanje prodajom na Ekonomskom fakultetu.
U poslednjih godinu dana pružio je konsultantske i menadžment/prodajne obuke klijentima kao što su BMW, Iveco, NLB Montenegro, Sanolabor, Styer, Telelink Sofia, Telemach...
On je programski menadžer svih prethodnih konferencija Sales Summit, konferencija Sales and Marketing on Shelves, slovenačkih marketinških konferencija i Marketing Summit-a u Beogradu i Sarajevu.