
Marijana Agić-Molnar
Manager, Services Business Development
Mastercard

Šta ćemo čuti?
Unlocking Shopper Intelligence with Transactional Data and AI
Ova sesija će se baviti time kako se anonimizovani i objedinjeni transakcioni podaci mogu iskoristiti za otkrivanje značajnih uvida u ponašanje i preferencije potrošača — kako u FMCG sektoru, tako i u srodnim industrijama. Istražićemo strategije optimizacije troškova kroz napredne metodologije A/B testiranja i prikazati kako se veštačka inteligencija može primeniti za povećanje efekta marketinških ulaganja. Integracijom najsavremenije analitike podataka i mogućnosti veštačke inteligencije, kompanije mogu ostvariti značajan rast i obezbediti konkurentsku prednost na današnjem dinamičnom tržištu.
O govornici
Marijana Agić-Molnar je stručnjak za otkrivanje tržišnih prilika kroz primenu nauke o podacima i pomaže kompanijama da pretvore podatke u profit. Bogato iskustvo sticala je na vodećim pozicijama, između ostalog kao Regional CEO Direct Media, gde je primenjivala podatke za efikasnije oglašavanje, zatim kao Managing Director GfK Adriatic Region i Direktor razvoja poslovanja GfK CEE, fokusirana na integraciju različitih tipova podataka i naprednu analitiku. U kompaniji The Coca-Cola Company radila je kao Strategic Research and Trends Manager, dok je kao osnivač dva startup-a iz oblasti analitike potrošačkih podataka – Focus MR (kasnije integrisan u GfK) i DATA DO (pridružen United Group-i) – ostvarila uspešne izlaze.
Danas u kompaniji Mastercard vodi razvoj servisa zasnovanih na podacima u oblasti maloprodaje, uključujući insights i marketing automatizaciju, na četiri tržišta Adriatic regije, koristeći resurse Mastercarda i njegovih partnera. Marijana je master ekonomskih nauka (Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu), EMBA Sheffield University i dobitnica Chevening stipendije (British Know How Fund & British Council). Dobitnica je nagrade The Coca-Cola Company za „Strategic Consumer Insights“ i član GfK Excellence Team-a.
Pored poslovne karijere, aktivna je i u akademskoj i profesionalnoj zajednici – predaje na master studijama FEFA (Marketing Research & Analytics i Principles of Marketing), gostujući je predavač na MEMBA Mokrogorskoj školi menadžmenta i član je Upravnog odbora IAA.
Unlocking Shopper Intelligence with Transactional Data and AI
Ova sesija će se baviti time kako se anonimizovani i objedinjeni transakcioni podaci mogu iskoristiti za otkrivanje značajnih uvida u ponašanje i preferencije potrošača — kako u FMCG sektoru, tako i u srodnim industrijama. Istražićemo strategije optimizacije troškova kroz napredne metodologije A/B testiranja i prikazati kako se veštačka inteligencija može primeniti za povećanje efekta marketinških ulaganja. Integracijom najsavremenije analitike podataka i mogućnosti veštačke inteligencije, kompanije mogu ostvariti značajan rast i obezbediti konkurentsku prednost na današnjem dinamičnom tržištu.
O govornici
Marijana Agić-Molnar je stručnjak za otkrivanje tržišnih prilika kroz primenu nauke o podacima i pomaže kompanijama da pretvore podatke u profit. Bogato iskustvo sticala je na vodećim pozicijama, između ostalog kao Regional CEO Direct Media, gde je primenjivala podatke za efikasnije oglašavanje, zatim kao Managing Director GfK Adriatic Region i Direktor razvoja poslovanja GfK CEE, fokusirana na integraciju različitih tipova podataka i naprednu analitiku. U kompaniji The Coca-Cola Company radila je kao Strategic Research and Trends Manager, dok je kao osnivač dva startup-a iz oblasti analitike potrošačkih podataka – Focus MR (kasnije integrisan u GfK) i DATA DO (pridružen United Group-i) – ostvarila uspešne izlaze.
Danas u kompaniji Mastercard vodi razvoj servisa zasnovanih na podacima u oblasti maloprodaje, uključujući insights i marketing automatizaciju, na četiri tržišta Adriatic regije, koristeći resurse Mastercarda i njegovih partnera. Marijana je master ekonomskih nauka (Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu), EMBA Sheffield University i dobitnica Chevening stipendije (British Know How Fund & British Council). Dobitnica je nagrade The Coca-Cola Company za „Strategic Consumer Insights“ i član GfK Excellence Team-a.
Pored poslovne karijere, aktivna je i u akademskoj i profesionalnoj zajednici – predaje na master studijama FEFA (Marketing Research & Analytics i Principles of Marketing), gostujući je predavač na MEMBA Mokrogorskoj školi menadžmenta i član je Upravnog odbora IAA.